Pink Cherry
Patterned Text Generator at TextSpace.net

Wednesday 16 January 2013

Ukhwah Kite Hingga Hujung Nyawa ^_^

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM..

Tiga tahun kita duduk dalam kelas yang sama, tapi sekarang sekolah kita tak buat RK sampai form 5 kan? klu boley nak jer kelas same dengan korang, tapi.. aku buat pilihan nak amik aliran sain teknik,
hiehi.. aku la punca segala-gala puncanyee.. heheh.. tapi tak pe, walaupun bukan dalam kelas yang sama,
ukhwah kita akan tetap sama seperti dulu, malah aku rasa kite semakin rapat, ^_^ indahkan ukhwah kite yang terjalinnye,, hihiee.. walaupun aku boley dikatakan suke la jgk subjek bio, tapi aku lagi suke subjek Lukisan Kejuruteraan ni,, hahaa bley lukis-lukis, tak nak hafal-hafal bagai, hihiee~~ malas!
Gambar nie kenangan kite waktu buat solat tarawih and solat hajat hari tu,,, sweetnye korang... 
tapi Kinah tak sempat nak bergambar dengan kite.. sedeyy... ;(


*dari kiri Husna, Ezzaty , Atifah dan yg tudung pink tu..... ;) hehe*
sweet kan,, tomei je korang.. atotoo.. hahak3


haha.. ni skuad mane?? hihiee... ^_^
tak ajak aku join pun.. ni gambar kite waktu kat homestay.. 
kenangan dengan cikgu2 practical, 2 hari 1 malam.. kejap sangat kan?
rinduu nak study macam tu lagi.. =)


Ni family kite waktu form 2 dengan cikgu sarbani , hihik.. 
semua muka budak-budak.. TERBAEKK!!


ok, that's All.. May Allah bless u my lovely friend.. saayaannng korang,,
key, tq baca.. sje nk release tension ckit, baru lepas buat ADD MATH- subject yg paling 
disukai and memeningkan sekali gus mengajar kite menyelesaikan masalah.. hihiee.... key.. 
ASSALAMUALAIKUM,, ^_^

No comments:

Post a Comment